ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XV |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Номер: | 15-011 |
Дата реєстрації: | 09.12.2021 |
Проголосовано: | 10.12.2021 10:42:09 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
25
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
2
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 15-011
Проєкт
МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ П’ЯТНАДЦЯТА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
10 грудня 2021 року смт Марківка № 15-11/2021
Про затвердження Комплексної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю на 2022-2024 роки
З метою створення належних умов для посилення соціальних прав громадян шляхом надання соціальних послуг, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Марківська селищна рада
вирішила:
- Затвердити Комплексну програму соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю на 2022-2024 роки.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, молоді, фізкультури і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення.
Селищний голова Ігор ДЗЮБА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сесії Марківської
селищної ради восьмого скликання
від ________ року № 15 - /2021
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ,
ПРАЦІ, ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ, ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, УЧАСНИКІВ АТО/ ООС ТА ЇХ СІМЕЙ, ВОЇНІВ-ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТІВ, ПЕНСІОНЕРІВ,
ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
НА 2022-2024 РОКИ
Паспорт регіональної цільової програми
1. Назва: Комплексна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2022-2024 роки
2. Підстава для розроблення: Закон України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
Ініціатор розроблення програми | Марківська селищна рада | |
2. | Розробник програми | Відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради |
3. | Співрозробники програми | Відділи: освіти, культури, національностей, релігій та туризму , молоді, спорту, служба у справах дітей Марківської селищної ради, КУ «Центр надання соціальних послуг»Марківської селищної ради |
4. | Відповідальний виконавець програми | Відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради |
5. | Учасники програми | Відділ освіти, відділ культури, національностей, релігій та туризму Марківської селищної ради |
6. | Строк реалізації програми | 2022-2024 роки |
6.1. | Етапи виконання Програми | 1 етап – 2022 2 етап – 2023 3 етап - 2024 |
7. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Місцевий бюджет |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми (тис. грн.), всього з: | 79,180 |
- місцевого бюджету | 2022-23,540 2023-25,680 2024-29,960 |
ІІ. ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
В територіальній громаді проживає близько 4 тисяч пенсіонерів , в т. ч. ті, що мають статус пільговиків згідно із законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про соціальний захист дітей війни». Серед них 891 ветерана війни, у тому числі: осіб з інвалідністю внаслідок війни – 147, учасників бойових дій – 547, учасників війни - 116, членів сімей загиблих (померлих) – 81. Дітей війни – 946; ветеранів праці – 1369, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ – 23.
Усі зазначені категорії населення відповідно до чинного законодавства мають право на різні види пільг та компенсацій.
Показником ефективності діючої системи надання пільг є співвідношення декларованих пільг з їх фактичним наданням, оскільки майже половина осіб, які мають право на пільги, фактично ними не користуються.
Крім загального права на пільги необхідно врахувати і можливість його використання.
Через дефіцит коштів у держбюджеті фінансування деяких соціальних програм здійснюють місцеві органи влади.
Таким чином, пенсії, допомоги, пільги пенсіонерів та громадян похилого віку, а також інших пільгових категорій населення не задовольняють у повному обсязі їх потреби, що вимагає постійного вжиття відповідних заходів на регіональному рівні.
ІІІ. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Комплексної Програми є зменшення соціальної напруги та поліпшення умов життя ветеранів усіх пільгових категорій шляхом захисту їх у правовій, соціальній та культурній сферах.
Для досягнення цієї мети передбачається здійснити заходи правового, соціального та культурно-масового напрямків.
Основними завданнями Програми є:
- надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності серед ветеранів війни, праці, військової служби, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- підтримка уставної діяльності та сприяння покращанню умов роботи ради ветеранів війни та праці;
- підвищення професійного рівня фахівців, які здійснюють соціальний захист ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- забезпечення розвитку інфраструктури територіального центру соціального обслуговування;
- поліпшення матеріально-технічного й науково-методичного забезпечення відділу соціального захисту населення.
IV. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації (SWOT-аналіз)
Сильні сторони (S) | Слабкі сторони (W) |
|
|
- ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ, СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ
Орієнтоване фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету.
Перший етап - 2022 рік
Другий етап – 2023 рік
Третій етап – 2024 рік
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевого бюджету на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми.
VI. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Програма включає перелік завдань і заходів, виконання яких дозволить зменшити соціальну напругу серед пільгових категорій.
Програмою передбачено здійснити протягом 2022-2024 років такі заходи:
- надання юридичних консультацій для ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- своєчасне висвітлення в засобах масової інформації змін у чинному законодавстві щодо порядку надання допомог, пільг та компенсацій ветеранам війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- проведення нарад, «круглих столів», конференцій з метою вирішення питань соціального захисту ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- організація та проведення заходів щодо утримання в належному стані братських могил, пам’ятників, меморіалів, пам’ятних місць, обелісків, інших пам’ятних місць, пов’язаних з героїчними минулим років Другої світової війни;
- організація та проведення в навчальних закладах району зустрічей учнів з ветеранами Другої світової війни, «уроків мужності», конкурсів малюнків, плакатів, рефератів, творчих робіт, виставок, пов’язаних з тематикою Другої світової війни.
Результативні показники: - показники витрат: обсяг ресурсів, який планується залучити для реалізації
- показники якості: додаткове фінансування
- дасть змогу поліпшити якість обслуговування ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю у закладах охорони здоров’я; високий рівень соціального обслуговування;
- показники ефективності: додаткове фінансування дасть змогу краще організувати соціальний захист незахищених верств населення.
VIІ. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОГРАМИ
Програма спрямована на поступове вирішення основних проблем і зменшення соціальної напруги серед ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю громади шляхом розширення кола соціальних гарантій для даної категорії.
Програма має завдання протягом 2022-2024 років здійснити заходи у кількох напрямках, а саме:
- правовому - надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- соціальному - поліпшення стану виконання державних програм соціального захисту постраждалого населення ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, зокрема забезпечення житлом, здійснення благодійних акцій, обідів, матеріальної підтримки громадян зазначеної категорії;
- культурно-мистецькому - збереження культурно-історичної спадщини суспільства, подальший розвиток екологічної освіти населення тощо.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів місцевого бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми, складає 79,180тис. грн.
ІХ. Організація управління та контролю ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
Функції організації управління та контролю за здійсненням заходів Програми покладаються на відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради.
Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи селищної ради, громадська організація ветеранів України ім.А.І.Єременка (далі – виконавці).
Починаючи з 2022 року виконавці щороку надаватимуть інформацію про хід виконання Програми: відділу соціального захисту населення Марківської селищної ради – один раз на рік до 10 січня.
Відділ до 15 березня, починаючи з 2022 року, забезпечує висвітлення інформації про хід виконання Програми на сайті громади.
X. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Виконання Програми сприятиме поліпшенню пенсійного та соціально-медичного забезпечення ветеранів війни, військової служби, органів внутрішніх справ, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та інших пільгових категорій громадян та зменшенню соціальної напруги в суспільстві, підвищенню рівня забезпеченості та захищеності цих категорій населення.
Селищний голова Ігор ДЗЮБА
№ з/п | Назва напрямку діяльності | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансу-вання | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.), у т.ч. по роках: | Очікуваний результат | |||||
2022 | 2023 | 2024 | ||||||||||
| ||||||||||||
1.1. | Підвищення рівня правової грамотності | Надання правової допомоги ветеранам війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю | 2022-2024 | Юридичнй відділ Марківської селищної ради | - | - | - | - | Підвищення рівня правової грамотності серед ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю | |||
1.2 | Своєчасне висвітлення в місцевих засобах масової інформації змін у чинному законодавстві щодо порядку надання допомог, пільг та компенсацій ветеранам війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю. | 2022-2024 | відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради | - | - | - | - | |||||
1.3. | Проведення нарад, «круглих столів», конференцій з метою вирішення питань соціального захисту ветеранів війни, праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО/ ООС та їх сімей, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю | 2022-2024 | відділ організаційної роботи Марківської селищної ради, відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради | - | - | - | - | Своєчасне вирішення проблемних питань соцзахисту зазначених категорій громадян | ||||
2. Соціальний захист | ||||||||||||
2.1 | Надання перукарських послуг, виконання різних видів ремонтних робіт, масажу ветеранам війни, які проходять лікування | 2022-2024 | КУ «Центр надання соціальних послуг»Марківської селищної ради | - | - | - | - | Покращення умов перебування ветеранів усіх категорій | ||||
2.2 | Святкування річниць, Дня пам’яті загиблих воїнів-інтернаціоналістів і Дня виводу військ з Афганістану та Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війни, заходів до Чорнобильської трагедії та Дня ліквідатора:
| 2022-2024 | Відділ соціального захисту населення Марківської селищної ради | місцевий бюджет | 23,540 в т.ч. 6,600 8,470 8,470 | 25,680 в т.ч. 7,200 9,240 9,240 | 29,960 в т.ч. 8,400 10,780 10,780 | Святкування пам’ятних дат | ||||
3. Культурно-мистецький і патріотично-виховний напрямки | ||||||||||||
3.1. | Культурно-мистецький і патріотично-виховний напрямки | Організація та проведення заходів щодо утримання в належному стані братських могил, пам’ятників, меморіалів, пам’ятних місць, обелісків, інших пам’ятних місць, пов’язаних з героїчним минулим років Другої світової війни | 2022-2024 | Відділ культури, національностей, релігій та туризму Марківської селищної ради, старостати | - | - | - | - | Збереження пам’ятників для нащадків | |||
3.2. | Організація та проведення культурно-мистецьких заходів за участю майстрів мистецтв і народної творчості | 2022-2024 | Відділ культури, національностей, релігій та туризму Марківської селищної ради , відділ освіти Марківської селищної ради | - | - | - | - | Відзначення пам’ятних дат на належному рівні |
viii Ресурсне забезпечення регіональної цільової програми
Заходи | Обсяги фінансових ресурсів (тис. грн) | |||
Всього | у тому числі по роках | |||
2022 | 2023 | 2024 | ||
ЗАХІД 1. Поминальний обід для воїнів інтернаціоналістів, які виконували військові обов’язки на територіях ін. держав ( 2022р-60 чол.*110грн на 1 чол, 2023р-60 чол *120 грн на 1 чол, 2024р-60 чол.*140 грн на 1 чол.) | 22,200 | 6,600 | 7,200 | 8,400 |
Всього | 22,200 | 6,600 | 7,200 | 8,400 |
ЗАХІД 2. Поминальний обід до річниці Чорнобильської трагедії(26 квітня) ( 2022р-77 чол.*110грн на 1 чол, 2023р-77 чол *120 грн на 1 чол, 2024р-77 чол.*140 грн на 1 чол.) | 28,490 | 8,470 | 9,240 | 10,780 |
Всього | 28,490 | 8,470 | 9,240 | 10,780 |
ЗАХІД 3. Поминальний обід до Дня ліквідатора ( 2022р-77 чол.*110грн на 1 чол, 2023р-77 чол *120 грн на 1 чол, 2024р-77 чол.*140 грн на 1 чол.) | 28,490 | 8,470 | 9,240 | 10,780 |
Всього | 28,490 | 8,470 | 9,240 | 10,780 |
Всього | 79,180 | 23,540 | 25,680 | 29,960 |
Загальний обсяг ресурсів | 79,180 | 23,540 | 25,680 | 29,960 |