ОПИС ДОКУМЕНТУ

Галузь:

Комунальне майно

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

22.12.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17-001
Про затвердження Програми фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської селищної ради на 2022 рік

МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ СІМНАДЦЯТА СЕСІЯ

(позачергова)

Р І Ш Е Н Н Я

22 грудня 2021 року смт Марківка № 17-1/2021

Про затвердження Програми фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської селищної ради на 2022 рік

Керуючись статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоровꞌя», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоровꞌя», відповідно до статті 91 Бюджетного Кодексу України, Марківська селищна рада

вирішила :

  1. Затвердити Програму фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської селищної ради на 2022 рік, що додається
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів бюджету та соціально-економічного розвитку.

Селищний голова Ігор ДЗЮБА

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії Марківської

селищної ради восьмого скликання

від 22.12.2021 року № 17- 1/2021

Програма

фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської

селищної ради на 2022 рік

смт Марківка

ЗМІСТ

  1. Паспорт районної програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марківської селищної ради на 2022 рік.
  2. Загальні положення.
  3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма.
  4. Визначення мети програми.
  5. Обсяг та джерела фінансування програми.
  6. Ресурсне забезпечення програми.
  7. Очікувані результати виконання програми.
  8. Додатки до програми:

Додаток 1. Ресурсне забезпечення програми некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Марківської селищної ради 2022 року.

  1. Паспорт Програми
1. Ініціатор розроблення
програми
Марківська селищна рада
2. Підстава для розроблення Конституція України, Бюджетний Кодекс, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.п.3, п.5 ст.5 Закону України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості»
3. Розробник програми «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги»
4. Відповідальний виконавець програми «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги», Марківська селищна рада
5. Учасники програми «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги», Марківська селищна рада.
7. Термін реалізації Програми 2022 рік
8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконані програми Місцевий бюджет
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, грн. 4 835 639 грн.
9.1 Кошти місцевого бюджету Марківської селищної ради (загальний фонд),грн. 4 835 639грн.

2. Загальні положення

Комунальне некомерційне підприємство «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Марківської селищної ради (далі — центр ПМСД) реорганізовано шляхом перетворення комунального закладу «Марківський центр первинної медико-санітарної допомоги» у комунальне некомерційне підприємство «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Марківської селищної ради.

Програма розроблена з метою фінансової підтримки закладу в 2022 році за статтями видатків, в тому числі: на оплату праці з нарахуваннями, на оплату комунальних послуг, енергоносіїв та інших поточних видатків в січні – грудні 2022 року на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів.

У Програмі визначено цілі підтримки комунального некомерційного підприємства, визначено основні завдання, вирішення яких сприятимуть наданню кваліфікованої первинної  медичної допомоги населенню громади.

3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

Основним підходом до концепції реформування є створення належних відповідних умов надання якісної, своєчасної первинної медичної допомоги. Одним з основних заходів впровадження реформи фінансування системи охорони здоров’я є забезпечення реорганізації державних та комунальних медичних закладів у повноцінні суб’єкти господарської діяльності — державні та комунальні некомерційні підприємства.

Таким чином, в подальшому буде запроваджено принцип «гроші ходять за пацієнтом», а не за інфраструктурою закладів охорони здоров’я та іншими надавачами послуг.

В умовах дефіциту в громаді 50% лікарів, що надають первинну медичну допомогу, відсутності регулярного транспортного сполучення, враховуючи те, що частка сільського населення складає дві третини від загальної кількості жителів району, а серед сільських жителів майже 40% - особи у віці старше 60 років, які за станом здоров’я та вікових особливостей потребують значно більше уваги медичних працівників ніж молодь і часто не в змозі подолати відстань у 9-20 км до амбулаторії. Роль фельдшерських пунктів та їх працівників, як надавачів долікарської медичної допомоги , виходить на значний рівень і є незамінною. Фельдшери чи медичні сестри фельдшерських пунктів здійснюють спостереження за станом здоров’я, за потреби виконують призначення лікаря та забезпечують лікарськими засобами таких осіб за місцем проживання.

4. Визначення мети Програми

Метою програми є забезпечення зниження рівня захворюваності, інвалідності та смертності населення шляхом формування та налагодження ефективного функціонування системи охорони здоров’я. Надання доступної та якісної медичної допомоги, забезпечувати надання медичних послуг особам, які за станом здоров’я самостійно неспроможні дістатися до місця надання медичної допомоги, забезпечувати таких осіб лікарськими засобами та виробами медичного призначення, організовувати роботу денних стаціонарів та стаціонарів вдома, сприяти профілактиці захворювань та попередженню ускладнень від різних хвороб, зокрема:

— забезпечення своєчасної першої невідкладної допомоги при нещасних випадках, гострих захворюваннях тощо;

— забезпечення лікувально-профілактичної допомоги;

— попередження, лікування, локалізацію та ліквідацію масових інфекційних захворювань;

— запобігання демографічній кризі, забезпечення здоров’я майбутніх поколінь і профілактики спадкових захворювань;

— забезпечення своєчасного виявлення у громадян захворювання на туберкульоз на ранніх стадіях, що здійснюється шляхом проведення туберкулінодіагностики;

— заохочення материнства;

— контроль за охороною здоров’я дітей;

— забезпечення надання окремим категоріям населення доступних лікарських засобів безкоштовно або з незначною доплатою згідно державної програми «Доступні ліки»;

— надання медичних та інших послуг фізичним та юридичним особам   у випадках та на умовах, визначених законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та виданими на їх виконання нормативними актами місцевих органів  виконавчої влади, а також на підставі та умовах, визначених договорами про  медичне обслуговування;

— проведення перепідготовки, удосконалення та підвищення кваліфікації медичних кадрів.

5. Обсяг та джерела фінансування програми

Необхідний обсяг фінансування КНП «МЦПМСД» Марківської селищної ради визначається з об’ємів фінансування з НСЗУ та виходячи з наявності коштів місцевого бюджету.

Фінансове забезпечення програми здійснюється відповідно до законодавства України відповідно до п.5 ст.3 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», п.п.3 п.5 статті 5 Закону України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» за рахунок:

— коштів місцевого бюджету.

Кошти, отримані за результатами діяльності, використовуються центром ПМСД на виконання запланованих заходів програми згідно додатку 2 (додається).

Фінансова підтримка є безповоротною. Суми фінансової підтримки наведені в додатку 1 до програми.

Центр ПМСД має бути включено до мережі головного розпорядника бюджетних коштів селищної ради – та використовувати виділені кошти згідно з планом використання.

6. Ресурсне забезпечення програми

В умовах переходу на нові умови фінансування, для забезпечення повноцінного функціонування установи плануються бюджетні асигнування з селищного бюджету в сумі 4 835 639 грн.

7. Очікувані результати виконання програми

Виконання Програми дасть змогу:

  • повноцінне функціонування установи;
  • подолання  несприятливих демографічних тенденцій на території громади;

– забезпечити населення медичною допомогою за місцем проживання ;

– гарантувати надання первинної медичної допомоги в сільських

населених пунктах;

Селищний голова Ігор ДЗЮБА

Додаток 1

до Програми фінансової підтримки

комунального некомерційного підприємства

«Марківський центр первинної медико –

санітарної допомоги» на 2022 рік

Ресурсне забезпечення програми некомерційного підприємства «Марківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Марківської селищної ради на 2022 рік 

№ п/п Обсяги фінансування грн.
Всього: 2022
1.  Загальний
обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, грн. :
4835639 4835639
1.1 Кошти місцевого бюджету
Марківської селищної ради (загальний фонд, грн.)
4835639 4835639

Селищний голова Ігор ДЗЮБА