ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVII

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

17-010

Дата реєстрації:

22.12.2021

Проголосовано:

22.12.2021 09:43:42

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 17-010



МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА



ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ СІМНАДЦЯТА СЕСІЯ



(позачергова)



Р І Ш Е Н Н Я



22 грудня 2021 року смт Марківка № 17 - 10/2021



Про затвердження цільової програми з приписки (до приписки) та призову громадян Марківської громади на строкову військову службу до лав Збройних Сил України на 2022 рік



Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про військовий обов’язок та військову службу», з метою матеріально-технічного забезпечення спільної роботи Марківської селищної ради, Марківського об’єднаного районного територіального центру комплектування по підготовці молоді до військової служби, приписці (до приписці) юнаків до призовної дільниці та призову громадян на строкову військову службу, Марківська селищна рада



вирішила:




  1. Затвердити цільову Програму з приписки (до приписки) та призову громадян Марківської громади на строкову військову службу до лав Збройних Сил України на 2022 рік, що додається.

    2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

    Селищний голова Ігор ДЗЮБА

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    рішення сесії Марківської

    селищної ради восьмого скликання

    від 22.12.2021 № 17-12/2021

    Цільова програма

    з приписки (до приписки) та призову громадян Марківської громади

    на строкову військову службу до лав Збройних Сил України

    на 2022 рік


    смт. Марківка,

    2021

    1. Паспорт програми






















































    1 Ініціатор розроблення

    Програми
    Старобільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
    2 Підстава для розроблення Програми Конституція України,

    Закони України: «Про військовий обов'язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію» та інші закони України, акти Президента України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України
    3 Розробник Програми Марківська селищна рада
    4 Співрозробники Програми Старобільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
    5 Відповідальні за виконання програмних заходів Старобільський РТЦК та СП, структурні підрозділи Марківської селищної ради
    6 Учасники Програми Марківська селищна рада, Старобільський РТЦК та СП, старостати
    7 Термін реалізації Програми 2022 рік
    8 Основні джерела фінансування заходів програми Місцевий бюджет
    9 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, грн 32 300,00
    9.1 в тому числі:

    районний бюджет, грн
    2022 рік



    2. Проблема, на розв’язання якої спрямована програма

    Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на строкову військову службу з метою комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань молодим поповненням є важливим елементом реалізації Державної програми реформувань Збройних Сил України .

    Ще більшого значення це питання набуває сьогодні, у зв’язку з реалізацією Державної програми реформування та розвитку Збройних Сил України.

    Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах, враховуючи, що через районну призовну дільницю під час приписки (до приписки) 17-річних юнаків та двох призовів у рік (весною та восени) проходить понад 300 призовників, без фінансування з місцевого бюджету неможливо. Тим паче, що таке фінансування передбачене пунктом 4 статті 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».

    Протягом останніх років видатки на забезпечення роботи призовної та медичної комісій не виділялися з бюджету району, окрім коштів на доставку призовників на обласний збірний пункт для відправки на строкову службу до лав Збройних Сил України, що дозволило організовано та якісно виконувати поставлені перед районом завдання обласною державною адміністрацією та обласним військовим комісаріатом.

    На сьогодні залишається актуальною проблема організації роботи щодо приписки (до приписки) юнаків, якісної роботи призовної та медичної комісій, відправки призовників на контрольний медичний огляд і на обласний збірний пункт для відправки до лав Збройних Сил України.

    Для вирішення проблемних питань щодо покращення організації підготовки громадян до військової служби, проведення приписки (до приписки), призову на строкову військову службу діє нормативно-правова база, а саме: Конституція України, Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію» та інші нормативно-правові акти.

    Цим законодавством України, прийнятими на його виконання нормативно-правовими, організаційно-розпорядчими актами, в певній мірі урегульовано долю участі в цій роботі місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів військового управління, місцевих підрозділів центральних органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також громадян, але такі питання як організаційного, фінансового, матеріально-технічного забезпечення цієї сфери, належного контролю за виконанням запланованих заходів, а також своєчасного подання звітності щодо проведеної роботи потребують негайного виправлення та приведення у відповідність до вимог законодавства.

    Отже, ця програма і направлена на сприяння органами управління районом, вирішенню Старобільським районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, органами місцевого самоврядування, освіти, охорони здоров’я та іншими завдань щодо проведення приписки (до приписки) юнаків та призову громадян на строкову військову службу до лав Збройних Сил України.

    3. Мета Програми

    Мета Програми – матеріально-технічне забезпечення спільної роботи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Старобільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, освіти, охорони здоров’я по приписці (до приписці) юнаків до призовної дільниці та призову громадян на строкову військову службу.

    4. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації регіональної цільової Програми (SWOT-аналіз)

    SWOT – аналіз має чотири складових:




















    Сильні сторони (S) Слабкі сторони (W)
    – виконання конституційного обов'язку молоддю та громадянами призовного віку району, які за своїми морально-психологічними та фізичними якостями придатні для проходження військової служби;

    – підвищення рівня підготовки громадян до строкової військової служби;

    – здійснення заходів, спрямованих на поліпшення роботи з питань приписки молоді та призову громадян на військову службу до лав Збройних Сил України.
    - низький рівень матеріально-технічного забезпечення підготовки та призову громадян на військову службу до лав Збройних Сил України;

    – опосередкована організація роботи системи військового обліку допризовної молоді та громадян призовного віку.
    Можливості (O) Загрози (T)
    Програма дає можливість:

    - виконати законодавство про військовий обов’язок та військову службу в Україні на належному рівні;

    - підвищити рівень підготовки громадян до строкової військової служби;

    - підвищити роботу з вивчення морально-психологічних якостей, медичного обстеження та лікування призовників;

    - направити до лав Збройних Сил України (виконання конституційного обов'язку) молоді та громадян призовного віку району, які за своїми морально-психологічними та фізичними якостями придатні для проходження військової служби;

    - здійснювати висвітлення в засобах масової інформації заходів щодо підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу до лав Збройних Сил України та інших військових формувань на належному рівні;

    - вирішити проблему забезпечення транспортом, паливно-мастильними матеріалами, оргтехнікою, канцелярськими товарами, необхідними бланками, та ін..
    У разі неприйняття або невиконання Програми приведе до:

    - невиконання законодавство про військовий обов’язок та військову службу в Україні;

    – несвоєчасних виконання планів з призову громадян на строкову військову службу.



    5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,

    обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

    Досягнення мети Програми передбачається здійснити шляхом забезпечення організованої підготовки та проведення в районі приписки

    (до приписки) та призову громадян на строкову військову службу, зокрема:


    – проведення заходів, спрямованих на покращення підготовки та проведення призову громадян на строкову військову службу;

    – забезпечення якісної роботи призовної та медичної комісій з метою ретельного вивчення стану здоров’я призовників;

    – здійснення заходів щодо перевезення призовників на контрольний медичний огляд та їх відправки на обласний збірний пункт;

    – проведення приписки (до приписки) громадян району до районної призовної дільниці, виявлення під час первинного медичного обстеження призовників, що мають захворювання, особливо приховані форми та небезпечні хвороби;

    – фінансового забезпечення виконання передбачених цією програмою заходів.

    Джерела фінансування Програми:

    Фінансування витрат на реалізацію Програми здійснюється в межах бюджету територіальної громади, інших фінансових можливостей місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.

    В ході виконання Програми обсяги видатків з окремих напрямків в межах загального обсягу видатків за програмою можуть уточнюватись із внесенням змін до Програми.

    Головним розпорядником коштів є Марківська селищна рада.

    Орієнтовна потреба у фінансових ресурсах на 2022 рік становить 32 300,00 грн.

    РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

    реалізації районної цільової програми з приписки (до приписки) та призову громадян на строкову військову службу до лав

    Збройних Сил України на 2022 рік






































    Джерела фінансування Програми Термін дії програми Всього витрат, грн.
    протягом 2022
    Загальний обсяг ресурсів, грн. 32 300,00 32 300,00
    В тому числі:
    - районний бюджет - -
    - місцеві бюджети 32 300,00 32 300,00
    - інші джерела - -



    Строк завершення реалізації Програми – грудень 2022 року.

    Виконання даної Програми передбачається здійснити протягом 2022 року у три етапи:

    – приписка (до приписка) громадян (січень-грудень);

    – весняний призов (березень-липень);

    – осінній призов (вересень-грудень).

    6. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники

    Основними завданнями Програми є:

    – якісна підготовка та проведення призову громадян на строкову військову службу;

    – забезпечення роботи призовної та медичної комісій, ретельне вивчення стану здоров’я призовників;

    – здійснення заходів щодо перевезення призовників на контрольний медичний огляд та їх відправки на обласний збірний пункт;

    – проведення приписки (до приписки) громадян району до районної призовної дільниці, виявлення під час первинного медичного обстеження призовників, що мають захворювання, особливо приховані форми та небезпечні хвороби;

    – фінансове забезпечення виконання передбачених цією програмою заходів;

    – інформаційне забезпечення підготовки приписки (до приписки) та призову громадян на строкову військову службу.

    Напрями реалізації та план заходів по виконанню Програми наведені в додатку 1 до Програми.

    Розрахунок потреби орієнтовних обсягів коштів для реалізації Програми наведений у додатку 2 до Програми.

    Очікуваний результат виконання заходів програми

    Виконання Програми дасть можливість:

    - виконати законодавство про військовий обов’язок та військову службу в Україні на належному рівні;

    - підвищити рівень підготовки громадян до строкової військової служби;

    - підвищити якість медичного обстеження та лікування призовників Марківської громади;

    - підвищити роботу з вивчення морально-психологічних якостей

    призовників;


    - направити до лав Збройних Сил України (виконання конституційного обов'язку) молоді та громадян призовного віку району, які за своїми морально-психологічними та фізичними якостями придатні для проходження військової служби;

    - виконувати доручення вищестоящих органів у повному обсязі та у

    встановлені терміни;

    - здійснювати висвітлення в засобах масової інформації заходів щодо підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу до лав Збройних Сил України та інших військових формувань на належному рівні;

    - вирішити проблему забезпечення транспортом, паливно-мастильними матеріалами, оргтехнікою, канцелярськими товарами, необхідними бланками та інше.

    7. Координація та контроль за ходом виконання програми

    Координація роботи та контроль за ходом виконання Програми покладається на Старобільський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки та Марківську селищну раду, поточний контроль за ходом реалізації Програми здійснює постійна комісія Марківської селищної ради.

    Підстави для розроблення Програми:


    1. Недостатнє висвітлення в засобах масової інформації заходів щодо підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу до лав Збройних Сил України та інших військових формувань.

    2. Незадовільний стан проведення розшуку осіб, які умисно ухиляються від виконання загального військового обов’язку.

    3. Неврегульованість питання надання з відповідних місцевих бюджетів фінансової підтримки територіальному центру комплектування та соціальної підтримки в організації призову громадян на строкову військову службу до лав Збройних Сил України та інших військових формувань.





Строки виконання



Виконання Програми передбачається здійснити протягом 2022 року.



Фінансове забезпечення



Фінансування Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів місцевого бюджету.



Селищний голова Ігор ДЗЮБА



Додаток 1



Заходи з приписки юнаків до призовної дільниці




  1. Приписка юнаків району, що досягли 17-ти річного віку до призовної дільниці з врученням їм посвідчень про приписку.

  2. Розшук допризовної молоді, що не з'явилися на комісію з питань приписки.

  3. Медичне обстеження допризовної молоді району з метою встановлення реального стану їх здоров'я та проведення оздоровчої роботи.



Заходи з призову громадян на строкову військову службу




  1. Проведення поглибленого вивчення призовників, встановлення морально – ділових якостей призовної молоді.

  2. Проведення медичного обстеження призовної молоді з метою встановлення ступеню придатності до військової служби.

  3. Розшук призовної молоді, що не з'являються на медичну та призовну комісію.

  4. Проведення на призовній дільниці агітаційно- роз'яснювальної роботи серед призовників з метою свідомого прийняття рішення щодо проходження строкової військової служби.

  5. Зустріч з батьками призовників з метою вирішення проблемних питань щодо призову їх синів на військову службу.

  6. Комплектування команд з метою виконання територіальним центром наряду з призову молоді на строкову військову службу.

  7. Урочисті проводи призовників району на строкову військову службу.






План



заходів з призову громадян на строкову військову службу






















































































з/п
Найменування заходів Виконавці Строк виконання
1. Облік громадян, які підлягають призову на строкову військову службу. РТЦК та СП Постійно
2. Створення призовної комісії і затвердження її персонального складу рішенням Старобільської РДА. Начальник територіального центру,

РДА
березень, вересень

2022 року
3. Розробка і затвердження обовязків членів призовної комісії. РТЦК та СП березень, вересень

2022 року
4. Виготовлення необхідної кількості бланків та придбання канцелярського приладдя для роботи медичної комісії, призовної комісії, позаштатної групи професійно-психологічного відбору під час призову громадян на строкову військову службу у 2022 році. Старобільська РДА до

01.04.2022 р.
5. Проведення інструктивно-методичних зборів з посадовими особами призовної та медичної комісій по вивченню нормативно-правової бази щодо призову громадян України на строкову військову службу та статей 189, 364-368, 423-425 Кримінального Кодексу України у Луганському обласному ТЦК та СП. РТЦК та СП березень, вересень

2022 року
6. Обладнання призовної дільниці Старобільського ОРТЦК та СП для проведення медичного огляду громадян та призову на строкову військову службу, забезпечення необхідним інструментарієм та господарським майном. Старобільська

РДА
березень, вересень

2022 року
7. Оповіщення громадян про призов на строкову військову службу, організація доставки повісток призовникам за місцем проживання, за місцем роботи та навчання. РТЦК та СП квітень - червень, жовтень –грудень

2022 року
8. Організація і проведення медичного огляду призовників відповідно до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, проведення аналізів і у разі необхідності медичного обстеження призовників у лікувальних закладах. військово-лікарська

комісія,

визначені медичні заклади
квітень – червень, жовтень - грудень

2022 року
9. Розгляд призовною комісією особових справ призовників, які викликані на засідання призовної комісії, прийняття відповідних рішень. Призовна

комісія
квітень – червень, жовтень - грудень

2022 року
10. Проведення контрольного медичного огляду обласними призовними комісіями призовників, які визнані непридатними до військової служби, та громадян, які визнані придатними до військової служби і підлягають відправці у війська. РТЦК та СП, обласна призовна комісія квітень – червень, жовтень - грудень

2022 року
11. Проведення урочистих проводів призовників на строкову військову службу. РТЦК та СП, відділ

культури

РДА
квітень, жовтень

2021 року
12. Доставка призовників, які призвані на строкову військову службу до ЗС України, на обласний збірний пункт. РТЦК та СП квітень – червень, жовтень - грудень

2022 року


Додаток 2 до Програми



Розрахунок потреби грошових коштів



для реалізації комплексної програми з приписки (до приписки) та призову громадян Марківської громади на строкову військову службу до лав Збройних Сил України на 2022 рік

























































№ з/п Назва напряму реалізації (пріоритетні завдання) Перелік заходів Програми Термін виконання заходу Виконавці Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), грн Очікуваний результат
Призов громадян на строкову військову службу весною та восени 2022 року Перевезення призовної молоді весняного призову Марківської гроиади на обласну медичну комісію (контрольний медогляд) до м. Сєверодонецьк (262 км – придбання ПММ 5 поїздок, 50 л х 5 поїздок х 32,30 грн = 8075 грн) Квітень-червень Старобільський РТЦК та СП, структурні підрозділи Марківської селищної ради 8075 Виключення можливості призову на військову службу осіб, які за станом здоров’я є непридатними до неї
Доставка призовників на обласний збірний пункт для відправки на службу до лав Збройних Сил України в м. Сєверодонецьк (262 км – придбання ПММ на 5 поїздок,

50 л х 5 поїздок х 32,30 грн = 8075 грн)
Квітень-червень Старобільський РТЦК та СП, структурні підрозділи Марківської селищної ради 8075 Забезпечення ЗСУ військовослужбовцями
Перевезення призовної молоді осіннього призову Марківської громади на обласну медичну комісію (контрольний медогляд) до м. Сєверодонецьк (262 км – придбання ПММ на 5 поїздок, 50 л х 5 поїздок х 32,30 грн = 8075 грн) Вересень -

листопад
Старобільський РТЦК та СП, структурні підрозділи Марківської селищної ради 8075 Виключення можливості призову на військову службу осіб, які за станом здоров’я є непридатними до неї
Доставка призовників на обласний збірний пункт для відправки на службу до лав Збройних Сил України в м. Сєверодонецьк (262 км – придбання ПММ на 5 поїздок,

50 л х 5 поїздок х 32,30 грн = 8075 грн)
Вересень-листопад Старобільський РТЦК та СП, структурні підрозділи Марківської селищної ради 8075 Забезпечення ЗСУ військовослужбовцями
ВСЬОГО за Програмою 32 300